- jag är en hemnet-knarkare

men egentligen, är inte det lite att ta i? jag tycker att de problematiserar detta tidsfördriv lite väl mycket. man måste ju få drömma, eller? vi är dock fortfarande i sverige där man desperat ska hitta namn på olika beteenden. i mitt fall är det knarkare - hemnet-knarkare. men så farligt är det väl egentligen inte?! jag tittar ju bara på enormt stora hus där jag vet att jag bara har råd med förstutrappan, eller ett fönster. men det är det som är lite av charmen, och man får förundras lite över att det faktiskt finns folk som har råd med det. och då blir man arg - såklart, eftersom att jag har den självinsikten och kan säga att jag aldrig kommer ha råd med ett sånt hus såvida jag inte vinner på lotto... och jag som inte ens spelar på lotto.
men jag tycker det är kul i vilket fall som helst, plus att jag får idéer på hur jag vill att mitt hus ska se ut när det blir dags för det. jag vet nästan exakt nu - tack vare hemnet. =)

inte läst artikeln?
här är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback