- jag är så lyyycklig, jag är så lyyycklig..

åh herre min jesus att jag är glad idag! =) ska tilläggas att det regnar idag vilket brukar kunna dra ner mitt humör - men inte idag! jag har bara flyt nu. hela kroppen känns lycklig. fånigt va? ;P
blir hem till nyköping på fredag för att fira två födelsedagsbarn på lördag, eller tre när jag tänker efter, lillkusinen fyller ju sju år också. var nära ett tag att det inte blev någon resa dit upp alls, men efter mycket om och men fixade det till sig - tack å lov! känns som det blir en kort vecka det här. kom tillbaka till kalmar igår efter en underbar helg i gbg, och så åker jag till nypan på fredag.. inte alls många dagar i skolan, dock mycket plugg ändå. fått tillbaka en av förra veckans skrivna tentor, och den klarade jag. så himla skönt att bli av med den!
känns som att det mesta går min väg just nu, och det är minsann på tiden. nån gång ska man väl få ha lite flyt?! =)

nu ska jag strax iväg till E och äta kladdkaka vilket inte är helt fel! =)

ha en bra kväll!

over and out*

Kommentarer
Postat av: hannah

grattis till tentan! Var på växjö universitet idag, blev nästan liiite sugen att plugga igen! hehe! kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback