- lat dag

hade egentligen planerat att göra massor med saker idag, men det har inte riktigt blivit så. har känt mig lite halvseg, så vet inte om jag håller på att bli sjuk. i helgen (som för övrigt var toppenbra) umgicks jag ju med min mamma som hade en riktigt rejäl förkylning, så det skulle inte förvåna mig ifall hon har smittat mig. men men. är väl bara att härda ut, som vanligt. =) bara lite otajmat med tanke på mängden saker vi har att göra i skolan, hinner tyvärr inte med att vara sjuk.

skola imorrn igen. blir långa dagar nu hela veckan, sen en ledig helg på det, så det blir nog bra ändå.
dock hade jag väl hellre sysselsatt mig med annat i helgen ifall jag fick bestämma, men den som väntar på nåt gott... lite jobbigt är det..

nu blir det en sväng till affären, har insett att jag inte har någon mat hemma.. eller.. det har jag väl visst det, men inget jag är sugen på idag =)

ha en bra kväll!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback