- oh så roligt

himla trevligt fredagsnöje jag har för mig.. - eller inte? i vilket fall som helst så tycker jag att det är bland det tråkigaste som finns. dock är det ju jag som har stökat ner, och känns ju inte som att man kan tvinga någon annan att städa då. nej vet ni vad, jag skulle nog nästan kunna göra vad som helst för att slippa det (vilket jag har gjort den senaste tiden eftersom jag har dragit ut på det). får se hur lång tid det tar med tanke på mitt hiskeligt höga tempo..
verkar inte bli så mycket pluggande idag (heller), men städningen går faktiskt först just nu..
blir plugg lördag och söndag istället eftersom jag då är ledig från skolan.

well, hoppas alla får en bra dag, nu ska jag försöka vara seriös..

over and out*




en vecka kvar.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback