- oj oj oj..

vilken kväll det blev igår. idol, guitar hero, drinkar, öl, dans, och oväntade erkännanden..
hur skojigt som helst hade jag det iallafall. hade tjejkväll fram till klockan 11 ungefär, då vi slog oss samman med några grabbar från klassen. gick till bistro där jag träffade fler bekantskaper, och så dansade vi hela natten lång (nåja, fram till två då de stängde). sen tog jag taxi hem, fick ju lön efter midnatt så jag kände att jag kunde kosta på mig det =) inte allt för roligt att cykla själv hem i mörkret heller. stupade i säng rätt så snart efter att jag kommit innanför dörren, och jag vaknade inte förrän 11 idag - av väckarklockan =)

har varit en rätt lugn dag. kollat in media markt och stadium som har slagit upp dörrarna här i stan (stadium för andra gången), sen vart på möte på jobbet, och sen handlat lite mat. är alltid lika spännande att balansera hem kassarna på cykeln, men jag fixa't =)

lite trött dag. ska snart sova, bara vänta på ett telefonsamtal.

natti natti

over and out*

Kommentarer
Postat av: OttO

själv somnade man halv nio den kvällen.. hann inte ens inse att jag skulle få pengar haha... sover som en klubbad säl nu när nollningen är över, is nice!

Postat av: Tina

Haha,jaa fy faaan! Vi sjökvinnor kan verkligen dricka:D Jag var bakis exakt heeeela dagen och gjorde inte mycket nytta igår,haha!

2008-09-26 @ 20:28:59
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback