- rör och sånt..

torsdag idag, vilket betyder samma sak som vanligt - skola. fick vara på båten idag och kolla in lite rör och pumpar. just det momentet är inte så upphetsande om jag ska vara ärlig, men känslan av att få vara på en båt, som dessutom gungade fast hon låg till kaj, det är underbart. dock hade jag väl helst sett att vi fick ut och åka med henne hellre än att ligga förtöjd, men en båt till kaj är bättre än ingen båt alls. =)
satt kvar och pysslade lite med engelskläxan efter skolan, träffade sen upp underbara A och fikade med henne. blir ju att man träffas alldeles för sällan, och då är det extra härligt att ses, om än bara nån timme.

nu ska jag dona lite här hemma. röja lite och dessutom packa - vilket jag alltid lyckas göra i sista minuten.. men va fasiken, nu börjar jag ju bli van vid det =)

imorrn är det fredag och sista dagen i skolan för veckan, och sen är det helg - äntligen!

får önska alla en trevlig helg redan nu, blir inget skrivande mer för veckan kan jag tro.

ha en bra kväll.

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lina

Önskar dig en helt fantastik helg! njut en massa vännen!! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback