- snart sova

jovars, visst har jag hunnit med lite pluggande ikväll. dock inte så mkt som jag hade hoppats på. engelskan tog visst upp alldeles för mycket tid. men men, snart klar med den iaf. ska väl läsa igenom sammanfattningarna till tentorna innan jag somnar, sen får det vara nog för idag. börjar skolan vid åtta imorrn bitti, och till skillnad från idag kommer jag nog inte ta mig upp ur sängen tidigare än nödvändigt för att komma ut på promenad. äsch, får ta promenixen imorrn kväll istället, eller så cyklar jag extra fort hem från skolan =)

regnar ute nu, ikväll igen. det har varit uppehåll hela dagen, och det var likadant igår och i förrgår med. dock har det börjat regna ungefär samma tid varje kväll, intressant.. regn är lite mysigt - när man är inne, eller när man är ute och har riktigt regnställ på sig. annars kan det kvitta tycker jag.

well, ska försöka ta vara på den lilla gnutta seriösa sida som finns kvar idag..engelskan måste bli klar innan jag somnar.

sov så gott,

over and out*





It's hard to ignore an undeniable truth
The feeling inside when I look at you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback