- drömtydning?

jag är farlig. och jag blir rädd för mig själv. inatt dödade jag någon. men - tilläggas måste det faktum att det var i självförsvar. den här personen försökte döda mig. jag högg visst honom i huvudet och helt plötsligt märkte jag att huvudet var avhugget. jag var på kryssning till finland, och väntade på att få åka båten tillbaka så att ingen skulle märka nåt. huvudet slängde jag ner i något personalutrymme, mordvapnet stoppade jag ner i min väska. i finland skulle jag shoppa på ett jättestort köpcenter, men jag missade bussen, så fick ta rulltrappan.. sen vaknade jag...

helt stört vad man kan drömma konstigt. vad betyder det här?! jag menar, jag hade ihjäl en människa. hjälp.
som tur är var det bara en dröm, och jag sitter nu här utan någon anklagelse om att ha dödat någon.

nu ska jag in till stan på frukostdejt, trevligt.
ha en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback