- fortfarande trött men sol är gött

har precis kommit hem från en spontan parksittareftermiddag tillsammans med min älskade vän V. det blev några cider nere vid älven i någon slags park. det var soligt och varmt, och det var minnen som kom tillbaka tillsammans med riktigt goda skratt. att man har upplevt så mycket saker tillsammans gör att man blir helt varm i både mage och hjärta när man blir påmind om det. klart det inte är bortglömt, men det ligger lite gömt någonstans i hjärnkontoret. jag mår bra nu.
passade också på att äta god mat, och vi var även på lite after work. nej, jag jobbar inte - inte rent tekniskt. men jag har ett jobb, och jag har ju faktiskt varit på utbildning idag..så det får räknas.
nu är jag som sagt var hemma, och det kommer inte dröja länge innan jag kryper till kojs.
imorrn är det lördag, vilket innebär ♥

natti*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man får ta en after work fast man inte jobbar - det gör jag jämt =) Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback