- glad påsk!

befinner mig nu på ostkusten dit vi tog oss med bil igår. var lite deprimerande att lämna ett soligt och varmt göteborg, men när vi kom fram visade det sig vara nästan lika varmt. vi fick god mat i massor, och även gott att dricka. några påskägg letade vi fram i skogen - trots att det bara var långfredag.

började dagen idag med en liten roddtur för att åka ut och ta upp näten, vilket inte gav någon större fiskelycka. det bästa vi fick var fem strömmingar.. men det är ju iaf nåt. efter frukosten sitter vi fortfarande kvar på bryggan och njuter av det fina vädret. känner sig rätt bortskämd med den här miljön måste jag säga. men jag klagar inte, det här är mitt paradis. =)

hoppas alla får en fin påskafton, med lagom mycket godis. =P



så här fint har vi det idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback