- gran torino



det var en riktigt bra dag igår, trots regnet.
shoppade lite, sålde min säng, påskpyntade lite, och var på bio på kvällen.
vi såg "gran torino" med Clint Eastwood. en väldigt bra film, och det hela slutade med att fröken åberg satt och grät. dock var jag inte den enda, såg mig om i biosalongen efteråt och det var fler tjejer som torkade tårarna. konstigt det där hur tjejer berörs mer av filmer än vad killar gör. tror aldrig jag har sett en kille gråta till en film.
när filmen var slut hade det börjat regna igen, så det var bara att slänga upp sjalen på huvudet och välkomna påsken.

idag blir det lite av varje. ska snart in till stan och köpa räkor som ska få åka med till ostkusten, och det kanske blir en kaffe på något café nånstans också. ska ta med mig boken som jag måste läsa klart nån gång..
sen blir det packning, för imorrn bär det av till Nyköping för lite påskledig och påskfirande. ska bara äta och dricka gott och må bra. längtar. sen att kärleken också följer med, gör inte saken sämre. myshelg.

nu blir det en "froothie" innan det bär av till stan.
ha en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback