- massa kaffe

idag har varit en riktig fikadag. senaste timmarna spenderades i solen på en uteservering, och det var himla gött - som vi säger i götlaborg!! trevligt sällskap i form av ny arbetskamrat, och helst av allt ville vi nog inte gå hem, var härligt i värmen.
men hem blev det, och nu försöker jag förbereda inför morgondagens utflykt till lilla staden på andra sidan landet.
nu är det dags, nu är det på riktigt. flyttlasset går på söndag.
mor och far kommer till stan imorrn för att hjälpa till, och på lördag blir det sushi och mat på favoritrestaurangen. får passa på innan jag flyttar därifrån helt enkelt.

på ett sätt gillar jag inte flytten - det är jobbigt att packa, släpa och städa. på måndag morgon ska jag åka och lämna tillbaka hyrbilen, och efter det ska jag bara pusta ut. jag ska lämna kalmar bakom mig, och bara se framåt. ny stad, nya möjligheter, och det känns lite som ett nytt liv. jag gillar nya saker.

nu blir det till att packa en väska med lite kläder, sen lite städning.. och mat ngn gång också..

ha en fin kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback