- på väg mot tyskland - och svininfluensa?!

dags för påmönstring idag, och det var valborg också ja. hoppas alla får det kul iland, själv ska jag ombord och prata tyska - åtminstone försöka. kliver ombord och börjar jobba vid fem, och går av passen vid midnatt. sen blir det sova fram tills frukosten börjar vid halv sju, och så blir jag ledig igen halv elva.
vågar man gå iland i tyskland? får man svininfluensan då? jag har ju bestämt att jag ska till starbucks imorrn, hur ska det gå? kommer tyskarna ta med sig smittan ombord? ska jag hålla mig ifrån dom? hjälp. uhoh!
aja, det kommer ju visa sig såklart. men får jag välja så tackar jag nog nej till att bli smittad.

mönstrar av på lördag, rätt lagom att jobba tre dagar, man är rätt trött då. undrar hur det blir i sommar när man jobbar åtta dagar i sträck.. herrejesus, jag kommer inte kunna stå upp till slut.

hade supermys igårkväll, precis som det ska vara. åh jag är så kär ♥

ha en fin dag* (och en fin helg ifall vi inte hörs mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback