- då var det klart!

jag släckte lampan klockan fyra imorse. då tyckte jag att det var lagom att somna. låg i sängen och virkade fram tills dess. och jag vet - det låter som att jag är betydligt mycket äldre än vad jag är när jag både virkar och stickar. men va fasiken, nåt måste man ju sysselsätta sig med.

idag är det lunch på stan som gäller, tillsammans med min kära A. och jag kan passa på att gratulera henne och hennes P som lyckades hitta en lägenhet igår, äntligen! =) själv ska jag sälja min lägenhet, det blev klart idag. ja, jag har förstås inte sålt den än, men ska in till mäklaren senare och fixa med lite papper, så ska det bokas tid för fotograf och grejas. herregud, det är verkligen på riktigt nu, men undrar när jag kommer förstå det. undrar när den dagen kommer då jag bara sitter och lipar här hemma bland alla flyttkartonger. har ändå bott här i några år nu, och det är klart det blir vemodigt att sticka härifrån. men som jag har sagt tidigare - jag är absolut redo.

nu är det dags att piffa lite så jag vågar visa mig inne i stan. sen blir det bussen in, vågar inte sätta mig på cykeln när det är så här snöigt ute.

ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback