- det här med att plugga

jag tror att jag är trög. det spelar ingen roll vad jag gör just nu. ingenting fastnar i huvudet på mig. det är som att jag har alldeles för mycket luft i huvudet för att något annat någonsin skulle kunna komma in. ja, så måste det vara.
för det är inte så att jag har andra saker att tänka på. ohnej. jag trodde det skulle bli bättre den här gången och att jag något sånär kunde komma i fas och koncentrera mig. tji fick jag, för det kunde jag inte. det är inte bättre den här gången. det är nästan sämre. min hjärna har fått för mycket dieselångor för att kunna fungera. å fasiken vad jag klagar!

nej, men i ärlighetens namn förstår jag inte att det här ska vara så svårt, och det skrämmer mig när jag tittar på tentan och någon påstår att jag har skrivit den en gång. har jag? när då? kunde jag ens ett enda svar då? paniken växer sakta men säkert. och jag vill bara slänga något på tentan. några väl valda ord, eller kanske till och med något hårt. jag är bitter nu.

ingen mat har jag hemma heller eftersom kylen förstört det som fanns där, och jag inte har varit och handlat något än. jag är lite grinig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback