- jobb, komsikom!

mina förväntansfulla vänner - ni har förstått väntat med spänning på att höra hur det har gått för mig idag på intervjun? =P jag kan meddela att det kändes bra. så nu får vi vänta och se ifall det finns någon fortsättning på den här sagan. kunde vara skönt med ett jobb iaf. pengarna måste ju in tyvärr. men jag ska få besked inom en vecka, och det lär väl ni också få gissar jag =)

annars har dagen inte varit speciellt händelserik. åt lunch med min H, och gick till intervjun efter det. sen in en sväng på bokia för att se ifall de hade första boken i stieg larsson-trilogin. det hade dom, så nu kan jag äntligen sätta igång med de böckerna, hade nämligen de två andra sen innan då jag hittade dom på bokrean förra året. efter det traskade jag hem och kollade lite mer jobb och lägenheter, och sen satte jag igång med maten. blev korv stroganoff med ris, smakade smaskens =)

skönt med kväll så man får sova snart, jag har ju sååå otroligt hektiska dagar menar jag, blir helt slut..

ha en fin kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback