- sälja lägenhet nu?!

dåliga tider nu, men det vet väl alla vid det här laget?! jag som inte längre har något speciellt som håller mig kvar i Kalmar, vill fortare än kvickt komma härifrån. mitt speciella finns ju någon annanstans. har funderat på om man ska hyra ut lägenheten ett tag tills det blir bättre på den marknaden, men nu verkar det som att jag ska sälja ändå. imorrn ska jag ta det avgörande beslutet efter att ha pratat med min mäklare. herrejesus, det börjar bli på riktigt det här.

nu ska jag till affären. nåt måste jag nog äta idag ändå.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du bloggar här igen! Har ju följt hela sjöröveriet ;) Måste kännas knäppt att inte veta alls vad som kommer att hända. Och spännande!! Du kan ju tacka ja till vad för kul som helst om du inte känner dig bunden till Kalmar... Hör av dig om du kommer ner till Malmö! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback