- ajajojoj

igår var det utgång för fulla muggar, jag och min kära vän M var ute och gjorde stan osäker =) eller, vi utgjorde kanske inget större hot - var snarare vinet som var ett hot mot oss. slutade kvällen rätt tidigt med kebabtallrik med ris, oh gudars vad gott det var. och ris är bra att äta när man har ont i halsen, det liksom kliar lite skönt när man sväljer.. =)
vi hade hur kul som helst iallafall, drack lite (?!) vin som sagt, lyssnade på bra musik, och gick sen ut och dansade lite. som förr i tiden ungefär, dock är väl gbg lite bättre än kalmar.. eller, jag tror det.

dagen idag har inte vart speciellt händelserik. har legat i sängen och ojat mig för halsen, vilken fortfarande gör ont. men som tur är har jag en väldigt go karl som försett mig med cola light och halstabletter i massor - för att inte tala om mat hela dagen. så lite bortskämd har jag nog varit idag, men det är ju inte varje dag man är sjuk, som tur är..
vill ha min röst tillbaka.

earth hour idag, som vi nog struntade rätt bra i. har vanligtvis inte många lampor tända, så ngn skillnad gör det knappt. sen var ju både robinson och fotbollen (är) under denna timme, och det gick inte för sig.
fast enligt aftonbladet kunde man följa globens nedsläckning "via tv live", så redan där brast det nog.

nu ska jag släcka ner skönheten till dator istället, den har varit vaken rätt mycket idag.

natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback