- jag tycker inte om..

  • ..att jag inte får börja jobba förrän om några veckor
  • ..att det leder till att jag inte får några pengar
  • ..att jag tillåter mig själv att bli frustrerad över det
och framför allt - tycker jag inte om att jag inte har en dator.
förstår inte hur man kan bli så beroende av en dator.
hur kommer det sig att man skapar största delen av sitt sociala liv genom datorn?
jag gillar det inte alls. jag vill inte vara så här beroende av min dator.
men nu saknar jag den, dunderklumpen.

tur det finns en dator man kan låna lite iaf..

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vet gumman! Spelar ingen roll vart vi tar vägen sen, men på nåt sätt skrämmer det mig... Tågen går ju för jämnan, hihi! Hur har det gått med visningarna? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback