- mot doktorn

mina vänner, jag har fortfarande sjukt ont i halsen, så ska ta mig iväg till farbror doktorn idag. de har tydligen drop-in, och öppet till 22, så där kan man väl få sitta ett tag. ringde till dom och fick reda på att de inte har några akuttider kvar idag, så då får man komma dit och hoppas på att någon har tid med en. kanske vore smart att äta något innan ifall man blir kvar där resten av dagen.
tror jag har halsfluss faktiskt, så typiskt. jag har inte tid med det här, har en flytt att organisera!

helgen har varit bra trots allt. har blivit väldigt bortskämd, och det gillar jag =)
var på stan och åt brunch igår, i nästan fyra timmar!! hallå ja! men gott var det!!

nej, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, det jag är bäst på.

ha en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback