- nothing else matters

kom hem från sthlm för drygt en timme sen, efter en tågresa på sisådär 5½ timme. är lite seg idag, blev rätt sent igår. metallicakonserten var riktigt bra, och kul att det var sånt drag på publiken! jag själv var väl lite seg även igår, så jag röjde inte så värst mycket. det må vara en klyscha, men "nothing else matters" är nog min favoritlåt, och den gjorde dom väldigt bra.

helgen har sammanfattningsvis varit bra. åt god mat och drack vin i fredags kväll, och så konserten med min favorit igår, och idag har jag träffat min kära E innan jag satte mig på tåget. en mycket bra helg!

snart blir det till att sova, ska försöka ta igen lite sömn, och ladda upp inför fyra dagar av flyttpackning.
natti natti, hörs imorrn!


life is ours, we live it our way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback