- nu får det vara nog, del två

jag trodde att jag hade fått bukt med min hemska dator ett tag. där trodde jag fel, för det hade jag inte. den är fortfarande väldigt trög av sig. nu väntar jag på en cd så att jag kan formatera om datorn. sen får den en chans till.

har inte några flyttkartonger, vilket resulterar i att det blir svårt att flytta. eller åtminstone packa. så idag har jag inte gjort något mer än legat hemma med ont i tjejmagen, och tröstätit maltesers. har sett på tv också, och slösurfat, inte så mycket action med andra ord. några dagar kvar nu innan jag åker till gbg igen, vilket innebär att jag också har några dagar på mig att packa lite. det återstår att se när flyttlasset går.
annonsen på lägenheten går upp imorrn, och jag är lite spänd över att se hur den kommer att se ut. vill inget annat än att bli av med lägenheten, ska bli så skönt att bara kunna släppa den här stan. jag har gjort mitt här, och det känns inte om att det finns så mycket mer att hämta.

nu ska jag fortsätta att göra ingenting. kanske bädda ner mig och läsa lite. upp tidigt imorrn för att bege mig till mitt numera före detta jobb. dags att lämna kläderna och säga hej då.

natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback