- oh, förlåt

jag är en dålig "bloggare".. om man nu ens kan kalla mig det. jag har inte skrivit på en herrans massa dagar - jag vet. men jag har en förklaring. ni vet min så kallade dator? den med massa ränder i skärmen och ett virus som inte vill försvinna? ja, just den datorn vill inte fungera alls längre. den går knappt ens att använda. lägga patiens är väl ungefär vad den klarar av.. så nu väntar jag på att få lägenheten såld så att jag får köpa en ny dator. förresten visning på den imorrn..spännande!

har idag varit på jobbet (helt ofattbart att jag kan säga så.. "jobbet"..), fixat personalkort och uniform. haha, uniform - coolt! inte för att det är så mycket till uniform..men ja de säger ju att det heter så. ska börja utbildningen imorrn, och efter nästa vecka hoppas jag på att få börja jobba lite. dock måste jag tillbaka till kalmar för att packa klart allt, och dessutom flytta iväg det därifrån, men det får bli sen..nån gång..

nu är det nog dags att sova snart, upp tidigt imorrn.. typiskt!

natti*

Kommentarer
Postat av: Elin

Var har du fått jobb!? :)

Postat av: Elin

Aha, jag har inte fattat att det är i Göteborg du är. Har trott att det har varit Nyköping :) Härligt, härligt med jobb! Hoppas att det känns bra och att fu trivs!

2009-03-17 @ 20:42:46
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback