- raindrops keep falling..

helt grått är det ute, och fick jag bestämma skulle jag krypa ner i sängen och läsa bok hela dagen. eller vadå "om jag fick bestämma"?! klart jag bestämmer.. men ändå..
jag har ju lovat att jag ska träna idag - herregud. hur ska det gå...

åker till kalmar imorrn, känns inte alls så bra. känns mest stressigt. nu är det verkligen dags att sätta fart med allt. och jag tror att jag måste lära mig att prioritera och inte börja på allt med en gång. tyvärr har jag ju en förmåga att vilja göra så mycket saker, så att jag låter bli att börja i ena änden och sluta i andra...jag börjar i alla ändar känns det som.

nu ska jag fortsätta se på tv...fruktansvärt underhållande! =)

Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback