- stress å jäkt!

nu är jag tillbaka i den lilla staden på ostkusten. allt såg ut precis som sist, bortsett från att snön var borta. lägenheten ser fortfarande ut som ett bombnedslag - som så bör då den stundande flytten närmar sig med små men lite skrämmande steg. fortfarande har jag svårt att förstå vad som håller på att hända. lilla jag ska ta ett stort steg från min lilla trygghet här på 44 kvm, till en stor stad där jag inte alls känner så många människor. tur att några av favoriterna finns där så att jag åtminstone inte behöver känna mig så himla liten.

nu är det fullt ös medvetslös här innan fredag, eftersom att det då är dags för fotografen att komma hit och dokumentera mitt råtthål. vill nån verkligen köpa den här skrubben? jag tvivlar.
trots att det är himla litet har jag lyckats samla på mig på en herrans massa skrot, och jag vet inte vad jag ska göra med hälften av det ens. en bil hade underlättat oerhört mycket, men jag får klara mig så gott jag kan ändå, har ju cykeln i värsta fall.

dags att sätta fart, tvätt ska sorteras, skräp ska slängas, fyra väskor ska packas upp, det ska organiseras, ätas (?) och städas.. och jag måste bli klar imorrn kväll. jesus min herre hur ska det gå?!

cheers*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback