- ursäkta röran..

varit hos farbror tjejdoktor idag. fått nytt medikament för att motverka oväntat besök. ja ni fattar, jag vill inte ha något som helt plötsligt tittar fram och säger "hej mamma!".. är lite frustrerande när saker inte fungerar som man vill.. men man säger väl 'tredje gången gillt' eller nåt va? jag säger så och hoppas att det stämmer. bara jag inte kommer svälla och se ut som en korv nu. mina korvtider är förbi. jag har sagt adjö och tackat för de år då mina byxor sett ut att ha suttit på mig sen födseln och att jag har VÄXT i dom.. också de år jag har haft större mage än buddha himself.
men nu kanske jag kommer få se ut som en korv igen, det skulle inte förvåna mig.. hej korv!

nu - igen, vill jag ha det där icke-existerande trollspöet som man svingar på och säger "tjolahopp tjolahej, flyttkartong packa dig"...eller nåt i den där stilen. trots att jag har spotify som sällskap, så blir jag uttråkad. det är inte kul att packa när man är helt själv. jag vet att jag har sagt det förut, men nu vill jag bara bli klar med den här flyttagrejen så jag får andas ut.
men jag antar att det är som med allt annat, bara att göra det så man blir av med det. vet ju att det finns ett slut någonstans, och att jag då kommer få träffa min prins på hans vita springare.. eller nåja.. prins utan vit springare, men det går lika bra det ;)

oooh, vet ni förresten, på tal om min kommande korvkropp, så fick jag hem två påsar av malaco truly idag. haha, bra början va?! ska nog ta några bitar och ta o vika ihop lite flyttkartonger så det blir ordning i röran nån gång.

ha en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback