- att längta.

idag är det tisdag, och två veckor sen jag beställde min kamera. nog för att jag visste att det skulle ta lång tid innan jag fick den, men så här lång tid?! det är inte roligt längre. jag har väntat på att kunna köpa den här i flera månader.. men har jag det så kan jag väl lika gärna fortsätta vänta.



har inte lika ont i magen idag. eller, det gör ont på ett annat sätt - känns som jag har träningsvärk där nere.. imorrn ska jag väl förhoppningsvis vara helt smärtfri. men det är fan alltså vad man ska uthärda. bara för att man råkade födas som tjej. och satan vad dyrt det ska vara också. men som "tur" är så händer det bara en gång i månaden..wohoo...
har iaf typ två rutor kvar av chokladen, men ingen cola light. hm.

borde börja plugga idag. tentorna börjar närma sig mer och mer.. vill inte.

hoppas alla får en fin dag, själv ska jag fortsätta vara lite bitter tror jag.

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack söt!



Hur är det?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback