- ett tecken på att man åldras..

är nu iland efter tre dagars arbete. det har gått bra, men varit lite körigt emellanåt. har varit helt slut idag.
jag undrar hur det kommer att bli i sommar när det jobbas åtta dagar i rad, hur trött kommer jag inte vara efter det?!
var på starbucks och drack en stor latte i solen igår. det var det enda som var öppet eftersom det var första maj, men inte klagade jag på det heller. fick en riktigt go' bonnabränna på köpet också =)

det var tomt hemma när jag klev innanför dörren, och så är det fortfarande ("lonelyyy, i'm so lonelyyy" =P ). har slötittat på tv hela dagen, och ätit godis, plus att jag for iväg på dejt med min vilda vän V. vi åt hamburgare på max, det var smarrigt och lagom jobbigt.
har haft en väldigt lugn kväll med andra ord. men det är fasiken så att jag drar mig för att gå ut nuförtiden, bara för att jag inte orkar med att var bakis...jag sitter hellre hemma och dricker vin och spelar spel med ett gäng glada vänner. haha, det är väl vuxenpoäng om nåt va?!

nu ska jag nog ta och bädda ner mig, får sova länge imorrn.
natti*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback