- ont i magen!

min kropp blir störd när den inte får sömn. eller, jag blir störd när jag inte får någon sömn.
tog iaf igen lite inatt, även om jag inte sov som en prinsessa. haft ont i magen så har drömt de konstigaste drömmarna. dom har varit så nära till hands att de känts som att de verkligen har hänt på riktigt, läskigt.
min mage är svullen som om jag vore gravid med en fotboll. hallå flodhäst!

jag vill ha min kamera, den borde komma snart tycker jag. hoppas den kommer till kalmarresan..om den nu blir av. ska bli kul att kunna fota lite ordentligt igen.

nu ska jag försöka piffa till mig lite, iaf få på mig några normala kläder, ska till IKEA med min bästis.
köttbullar är bra mot magont va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köttbullar är bra mot allt!!!!

2009-05-03 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback