- himla festligt

inte visste jag att det skulle bli diskussion efter mitt hat-inlägg gällande CSN. spännande! inte för att man kan skryta med någon speciell läsarstorm, men iallfall tre har kommenterat, och det är inte varje dag det händer.
men för att knyta ihop CSN-säcken lite, så ska jag sluta med att säga att jag inte kommer att vara nöjd med CSN så länge de beter sig som de gör just nu. och visst är det inte de som bestämmer hur mycket pengar jag ska få, men det är åtminstone de som styr NÄR jag ska få dem. och jag får fortfarande inga pengar i december, är jag nöjd då? neeej, precis, inte alls nöjd. fattigare än någon som får socialbidrag, och då går jag ändå i skolan och försöker få mig en utbildning.

CSN - check.

tack för kommentarerna, ni är bäst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback