» tjugoandra november tvåtusensex «

Då var ytterligare en dag slut..
Vart på VFU.n idag iaf. Har haft satans ont i benet, men vart hög på Ipren hela dagen...
Vi har vart i skogen idag och kollat på svampar, suttit på sagostenen och lärt oss att man inte får bryta grenar från träden.. mycket lärorikt! =)
Efter lunch så var vi också ute, fast på gården då. Sen åt vi mellanmål och sjöng sånger, riktigt kul med de minsta barnen. Vi kör på "Kalle Anka satt på en planka", "Imse Vimse Spindel" bl.a... lagom avancerat.. Jag försökte med Djungelboken-låten, men då stirrade de bara på mig...

Hemma nu iallafall. Kycklingen ligger på upptining och plugg väntar. Orkar inte, men ja måste ju gör det nån gång! Måste ta tag i mitt liv för guds skull! Lättare sagt än gjort..

Mycket glad blev jag igår, lät Damien Rice fylla mina öron och jag fick ett lyckorus när jag fick reda på att han styr mot Sverige nästa år! Ååh, me wanna go!!

Måste säga att jag är på riktigt bra humör idag trots ont i höften...
Haha, de var ju lagom flummigt på lunchen idag...Martina, du är knäpp! Typ lika knäpp som mig.. =)

Men kul var det ialla fall, men jag tycker fortfarande synd om de andra som satt i personalrummet... Hur ska dom klara sig utan dig och mig sen när vi slutar? De undrar jag!! =)



Nu ska jag begrava huvudet i en bok och försöka leka ambitiös...




Tata*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback