jag tycker inte om!

vill inte!
åh gaaad vad ja hatar att städa! det är så himla tråkigt! ingen som har något magic wand att komma hit och vifta med?

endast två dagar kvar att jobba (8-17), sen har jag semester/sommarlov..finally!
det ryktas även om att vädret ska komma att ändras till det bättre, och det hoppas jag verkligen. känner mig numera som en albino, japp! men man ska ju inte ha det lätt inte..
färd till nypan på söndag kväll efter jobbet, stannar där i tre veckor nästan! hur skönt som helst!!
har dock massor med saker inplanerade, men det blir trevligt att få lite action i livet..

väntar på besked inför hösten, får svar senast den 9.e.. och bakom all osäkerhet så har jag ändå nåt som säger att jag kommer komma in.. ska bli spännande och se hur mitt liv kommer att ändras då, och se vart det slutar..ja, alltså inte så.. men ni förstår..

har en fåtölj med kläder och grejer som ska ner i väska inför söndagen, har även en diskbänk med disk som ska diskas helst så fort som möjligt...man kan ju undra vad som blir prio 1... åh I HATE disk!! lovar, nästa lägenhet jag bosätter mig i SKA ha diskmaskin...rena självplågeriet annars. och jag vet..man ska diska så fort man ätit klart så det inte blir en hög på diskbänken.. men nu är det ju så att jag inte har brytt mig om det för jag har inte ORKAT! då får jag ta den pucken nu istället...baaaaah!

men jaha.. disk eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback