tröttsamt..

lyckades övervinna diskhögen! tack gode gud!
nu gäller det bara att kämpa med att få i all packning i väskor och dessutom packa så smart som möjligt med tanke på att det inte finns överdrivet mkt plats i bilen på söndag. ska vara borta i tre veckor nästan, klart jag måste ha med mig alla mina fina klänningar och tröjor och skor som jag har köpt! hjälp.. känns som jag har tagit fram en hel garderob.. och sen ska jag få tillbaka allt ner hit igen utan att dö av ansträngning på vägen. bör kanske tänka om..har insett svårigheterna..

sova kanske, börjar jobba åtta imorrn. dock gör det inte så mkt att jobba dom där första timmarna innan öppning, rätt skönt att få saker gjorda utan kunder som har massa frågor. two days to go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback