klagomål...

Japp, har visst fått lite klagomål för att jag uppdaterar bloggen för sällan..så dags att skärpa till sig kanske..? Donat lite med designen ikväll också, inte dåligt va? =P

Nu har våren kommit till Kalmar. Som jag har längtat!! Kan äntligen använda min nya jacka!
Igår efter skolan gick jag hem till Vickan och lagade mat, lagom till när maten var klar dök andra Vickan upp och vi satte oss ute på balkongen och njöt av solskenet, samt väldigt god korv stroganoff. =) Satt nog där ute mer än en timme tror jag, och det var helt underbart! Gick sen ner till stan och kollade in solbrillor..hittade inga..eller snarare flera stycken..så kan inte bestämma mig riktigt. Sen tillbaka till Vickan och "baka" tårta.. Jessica dök upp efter ett tag, och de två gick på styrelsemöte medans jag och andra Vickan satt kvar i köket och snackade skit med Tobbe. Runt 20 i sex gick vi iväg till fyllnadsmöte och blev invalda i styrelsen, så nu sitter jag som SU (sociala utskottet) och Vickan som vice sexmästare. Jägarns va kul vi kommer ha det, och spännande ska det bli dessutom! På fredag åker vi iväg på styrelseutbildning tillsammans med de andra föreningarna, roligt!! =)

Idag har jag varit i skolan från nio till tre, lite segt... Efter skolan var jag och Therese (ordförande) och hälsade på hos CNaS.arna och deras nya expedition, de hade invigning av den idag, så fin så! =)
Efter det cyklade jag hem och slängde mig på soffan, välbehövligt.

Ikväll har jag inte gjort någonting alls, superskönt! Dock kom jag på nu att jag inte har något att äta till lunch imorrn i skolan...men får väl ta med mig macka eller nåt.. Har visserligen korv stroganoff i frysen, men då måste jag koka ris.. och det om nåt är jobbigt! =P Men men, jag klarar mig nog med en macka också...


Egentligen undrar jag varför jag bryr mig. Vad får jag ut av det?!


Nu ska jag alldeles strax krypa till kojs, sovmorgon imorrn till tio...om ja orkar blir det nog en liten promenad innan skolan, men bara om jag orkar...
Imorrn kväll blir det vin och mys med brudarna, love ya!


Nattinatti*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ikväll är det vi som gälelr =)
Skitsnygg sida plutts :-)
kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback