ny vecka...

Hemma från skolan..idag igen.. mår inte alls bra. Jag är nog inte så allvarligt sjuk egentligen, men har småont i halsen hela tiden, och känner mig halvhängig.. och det vill dessutom aldrig försvinna! Ska till farbror doktorn imorrn och få en sticka nedkörd i halsen *yeeeaaay*...kanske kunde va nåt så ja får meducin för det..
Inte bra att va hemma från skolan så här många dagar, men vad ska man göra.. har ju ingen ork alls att göra uppgifterna vi får, och hur kul är det att vara med på en redovisning då?! Trött ja blir!!

Helgen har varit bra i alla fall, har hållt igång rätt bra för att va halvhängig. Var styrelseutbildning fre-lör ute i Ljungnäsvillan. Sjukt trevligt hade vi, skrattade så ja grät vissa tillfällen, galet! Kul att träffa så mkt nya människor, en bra start på styrelseperioden! Vi körde team-building, sjöng massa galna sånger och drack litegranna också. Dock var jag ute på promenad klockan sju morgonen efter, inte dåligt alls. Var helt underbart väder, och att gå runt på en grusväg på landet är något av det bästa som finns, längtar så mycket till stugan!!
Kom tillbaka till stan vid fem ungefär i lördags eftermiddag. Åkte hem o hämtade lite saker och sen tillbaka in till Vickan. Vi slöade, jag åt mig mätt på chips då jag kom på att jag var hungrig, gjorde oss iordning och gick sen iväg på fest. Ska väl tillägga att jag inte var så himla pigg på att festa... Vi kom till världens sjukaste fest! Har aldrig vart med om nåt liknande! Vi blev rädda och gick därifrån, stannade nog inte ens där en timme.. Gick tillbaka hem till Vickan istället innan vi fortsatte till puben en sväng. Sen blev det kåren, men jag åkte hem vid halv ett ungefär, var sjukt trött!
Jobbade igår, kul att vara tillbaka, har ju inte vart där på en månad ungefär..

Åh, på fredag ska jag hem till Nypan, igen...inte så länge sen ja va där ju. Men ja längtar! Tänkte försöka ta mig neråt stugan också och hälsa på farmor o farfar, gå lite promenader i skogen och njuta av havslukten, me like!
Sen på lördag blir det en sväng till Sthlm och till Damien Rice! Har väntat på hans konsert i flera år, så nu är det minsann på tiden! Blir min och Vickans kväll, plus Oskar som får vara med på ett hörn =)
Åker tillbaka till Kalmar antingen söndag eller måndag..får se hur det blir. Vill ha så mkt tid hemma som möjligt såklart..dock åker ja tillbaka om två veckor igen när det är påsk...blir nog bra.

Nehepp, kanske gå till affären nu och handla lite..har funderat på en promenad också, men eftersom det nästan blåser storm så får vi se om det är värt det. Trodde fönstrena skulle blåsa in igår, 17 m/s blåste det...usch!


over and out*


Kommentarer
Postat av: Jessica

men fy! du får ju se till o bli frisk nu!!
ska du svika våra beach 2010-planer förresten?? dåliga människa.. ;-)
Ringer dig snart och kollar läget.
Kjam

Postat av: Elaine

hej gumman! jag utmanar dig! se min blogg for details ;)

2007-03-20 @ 23:26:42
URL: http://ilejn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback