.

idag har varit en riktigt bra dag! hör ni det?! jo, jag sa just att idag har varit en riktigt bra dag! skönt att slippa höra på mitt tjat om mina dåliga dagar va?!
det finns absolut ingenting som kan få mig att må bättre än jag..för det är bara mina tankar jag kan styra, och det är bara mina tankar som kan påverka mig!
så idag har det vart bra! en bra dag i kalendern att komma ihåg till nästa gång jag är trött på mitt liv..
när jag sitter här och tittar på mina 15 kollegieblock, så inser jag, för det första att jag inte behöver köpa ett kollegieblock till på flera år..men det var inte det som var viktigt....utan det jag har insett är att alla människor till syvende och sist funkar likadant. alla beklagar sig för varandra, alla tycker illa om saker som andra människor gör, och alla tycker mer eller mindre synd om sig själva. men som jag tidigare nämnt, är jag inget undantag! klart jag älskar att beklaga mig inför människor, men det är ju bara för att jag tycker synd om mig själv för att andra gör saker jag inte tycker om.. nån som inte håller med? - säg emot mig!
däremot hatar jag att jag inte kan säga till folk rakt ut vad jag tycker, för i slutändan är det jag som råkar illa ut eftersom det är jag som tänker på det...och vi vet ju alla hur jag blir när jag tänker..
men jag ska inte deppa ihop för det, jag tar en dag i taget, och kommer det ett bra tillfälle när jag kan vara ärlig och säga vad jag tycker, ja då gör jag det.. meeen, då kommer vi tillbaka till mitt lilla problem med tänkandet där, för så länge jag inte säger nåt, då kommer jag tänka på det..
men när det kommer dagar som idag, då tycker jag bara att jag är dum i huvudet som går runt och tänker på massa orelevanta saker som inte alls har så stor betydelse, och som inte alls är lika viktigt som att jag ska må bra. så idag mår jag bara bra! nice va? =)

nu blir det till att lägga matlåda, gjort supergod blomkålsgratäng idag, smaskens!!
au revoir*

Kommentarer
Postat av: Hannah

Den vill jag ha receptet på! Kul att du är glad!

Postat av: Hannah

Det låter bra!

2007-09-17 @ 23:05:08
Postat av: Jessica

med eller utan 15 block är jag glad att du haft en bra dag k-g! Är grymt avis på brandövningen kan jag säga..

2007-09-17 @ 23:38:06
Postat av: Anonym

Det glädjer mig att läsa att du mår bättre!

2007-09-18 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback