- så var det "jullov" igen

skrev ju den sista ordinarie tentan igår. det var en skön känsla när den var slut.
igår hade jag nästan lite ångest när jag insåg att det var den sista på riktigt. jag kommer inte skriva mer tentor på högskolan (mer än omtentor förstås). nu har jag bara mig själv att tänka på ett tag, och det känns skönt.
det började bra igår med en öl till lunch på mollys, dock blev jag nästan däckad efteråt, men jag kan väl inte hjälpa att jag är så lättpåverkad när jag är trött?! =)
åkte sen hem och firade min älskade vän V som fyllde år, en lyckligare och sötare människa får man leta efter. love.
blev sen hem en snabbis för att byta om och försöka bärga det vrak som jag kände mig som, och sen cyklade jag iväg och mötte upp med några jobbarkompisar för att sen åka iväg till jobbet och ha lite julsamling. vi fick julbord som var jättegott faktiskt. jag är inget direkt fan av julbord annars, men det här var smaskigt. sen fick vi julklappar också, ekologiskt odlade produkter och en kokbok, "carolas ekokök", och så fick vi en annan bok också om hur man leder sig själv. det blir bra läsning på båten det.
tömde mitt skåp på jobbet, och det kändes riktigt jobbigt. började nästan lipa där på plats, men "klarade mig". lite vemodigt ändå, det där skåpet har jag haft i två år, och jag har varit på jobbet varannan helg i två år. dock slutar jag ju inte helt, kommer tllbaka i februari. men det var ändå lite jobbigt. men sen fick jag ett telefonsamtal när jag kom hem, så då blev jag på bättre humör.

ledig dag idag - när hände det senast?! så har precis varit nere i tvättstugan och fyllt två maskiner fulla med tvätt, har nog inte hunnit tvätta på en månad tror jag! nu är det dags att fixa nåt att äta, och sen är det full rulle som gäller här hemma. ska besegra diskberget, sopberget och dammhundarna. wiie, vilken härlig dag det kommer bli!
ikväll får jag min belöning dock, han den där med stort h kommer ju hit. =)

nu ska jag njuta av mitt nyinskaffade spotify (tack J!), och börja med mitt uppdrag.

hörs senare.

over and out*

Kommentarer
Postat av: J

Varsågod:) Min lilla julklapp till dig...hihi:)

2008-12-18 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback