Lång dag..igen..

äntligen kväll, ville inte gå ur sängen imorse. vet inte om det beror på min ständiga morgontrötthet eller halsen som höll på att ha ihjäl mig.. förstår inte att jag inte kan bli förkyld "på riktigt" så att det bryter ut ordentligt nån gång. kunde underlätta att slippa hosta igång sig på morgonen...
det är långa dagar nu. började åtta imorse också, och jag är bara inte gjord för att vakna så tidigt på morgonen!
åtta till kvart i fem imorrn, yeay! har två navigationslektioner dessutom, en före och en efter lunch.. men det börjar bli roligt nu när man har fått kläm på hur det funkar och hur man ska räkna och transportera och så..

har inte så mkt att skriva idag.. känner mig rätt trött i allmänhet, plus att min mage har börjat spöka igen..såklart.. just magen tar väldigt mkt kraft, men men...nu vet jag ju vad det är iaf, och då får man väl bara bita ihop. det går ju över om några veckor igen..

som sagt var, åtta imorrn...blir en lång lång dag med födelsedagskalas som avslutning..

sweet dreams*


Kommentarer
Postat av: hannah

det är bara att hålla ut vännen... det blir bättre. man vänjer sig med tidiga mornar, men det blir aldrig trevligt att hröa klockan ringa kl 06.00... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback