> båten!

borde egentligen sova nu..och ska göra det alldeles strax.
fastnade framför kunskapskanalen. de hade ett program som handlade om den walesiska kusten och dess historia.
var intressant, och framförallt väldigt vackert. har ju varit på den sidan av storbritannien, dock såg jag inte så mycket eftersom jag mest var på sjön..
blev så lycklig i slutet på programmet, jag såg något som kunde ha varit min båt..eller..min och min.. den jag jobbade på i höstas.. =) kan iofs lika gärna ha varit en av de andra fyra systerfartygen eftersom att dom nästan ser likadana ut, och det var inte bästa bilden på det. i vilket fall som helst så fick jag tillbakalängtan..

ska nog krypa till kojs nu, ny dag imorgon med jobb..

sleep tight - don't let the bedbugs bite..

over and out*



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du låter som ganksa hurtig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback