> hej vad det går

tiden går fort när man har roligt.. brukar man ju säga iaf.. jag städar och rensar, det är inte speciellt roligt, men tiden verkar försvinna ändå. har tvättat fönstret i köket och satt upp en av mina vardagsrumsgardiner där istället, har ju köpt nya till det stora rummet idag. dock lär jag behöva tvätta dom fönstrena innan jag får upp de nya bara..mindre spännande.
har värsta planerna för vardagsrummet, behöver bara bil-assistans så jag får hem lite hyllplan.. men det löser sig nog. fick reda på att L inte bara äger en - utan två (!) skruvdragare, så det blir visst inga problem att skruva upp hyllorna iaf. =)
har börjat blunda för mina gräsliga tapeter och har insett att jag får göra det bästa av situationen så länge jag inte har ork och tid att måla om.. och eftersom jag aldrig verkar få arslet ur att göra något så är det väl bara att gilla läget. nån som har lust att klä om min soffa förresten?? =)
äsch, det får jag väl försöka göra själv också, ska bara få tag i möbeltyg vilket inte är det billigaste. ikea har alla möjliga färger på tyg - utom svart.. hur man nu kan räkna bort en sån färg..

har nästan precis kommit tillbaka till kalmar efter en underbar helg i göteborg. eftersom tågen var fullbokade i söndags fick jag ta ett som gick 06.35 igår morse...tidigt.. men definivt klart värt att stanna i gbg en natt extra.. jag är nöjd ;)

nu får jag nog avbryta både bloggskrivande och rensning/städning hemma eftersom det är dags att göra sig lite iordning inför kvällens bravader. ska tydligen bli firad i efterskott, trevligt =)

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback