> helgen är tyvärr över

trots min packångest där i onsdags så lyckades jag få ihop en väska, och klarade mig dessutom ifrån att glömma något. vi kom med tåget utan problem och landade så småningom med packningen i hultsfred. när vi sen skulle komma fram till platsen vi skulle tälta på så hade vi båda dödsångest, väskorna verkade väga minst fem ggr mer än när vi packade dom, och det kände som vi skulle gå halva vägen tillbaka till kalmar.
men vi kom fram och fick dessutom upp tältet - i mörkret! haha, vilken syn det måste ha varit, och jag hade nog velat lyssna på oss när vi diskuterade huruvida man skulle stoppa in den långa pinnen i hålet eller inte..

vi jobbade vårat pass natten till torsdag och träffade massor med sköna människor, bland annat de som skulle komma att bli "familjen", våran familj som vi gjorde allt med. vilka goa killar!!! =)
såg massor med bra artister och hade the time of my life. glad att jag släpade med galningen jag gjorde också, hade inte blivit samma sak annars. =)
jag tror att det var på fredagen som fjärilarna började komma, och nu kan jag bara vänta..

vi kom tillbaka till kalmar igår eftermiddag, slitna som bara den.. fick ett trevligt telefonsamtal och kunde sen sova gott och vaknade inte förrän halv två idag. ibland är sängen för underskattad! =)

nu är det bara att packa upp och packa om, sticker iväg till sthlm på onsdag till en viss fröken om hon fortfarande vill ha dit mig.

fixa lite nu..

over and out*

Kommentarer
Postat av: vickan

tack för den bästa helgen på mycke länge. nu ser vi framemot göteborgskalaset! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback