> sådär passiv igen

skulle väl egentligen ha skrivit tidigare idag, jag vet.. men inte fasiken orkade jag det efter inlines-turen imorse när benen var som stora geléklumpar..
hann knappt ens vakna innan jag snörade på mig rullisarna, och träningsvärken från i tisdags var tydligare idag än igår.
men men, ska man bli fin så får man lida.. dock blev det inte lika långt den här gången, var ute "endast" en timme..

jobbat mellan 13 och 21, så jag förstår inte att jag fortfarande håller mig vaken.
var segt bland tygerna idag, trodde folk hade fått lön nu och ville spendera kosing..men icke sa nicke..
kommer väl till helgen istället, de borde fundera på kravallstaket och kösystem med lappar..

en vecka kvar nu innan fjärilarna vaknar till liv igen..spännande!

nighty night and over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback