- snart är det över

sista dagen idag som man behöver sitta och trycka in information i huvudet på grund av tentorna. är ju inte hälsosamt. känner mig bakis. skriver de sista två tentorna imorrn, och det ska bli så otroligt skönt att bara få släppa tankarna på skolan några dagar. sen är det visserligen dags för nya kurser på måndag, men då kanske det blir lite lugnare iallafall.
sover alldeles för lite och äter alldeles för lite.. det som lätt slinker ner är godis har jag märkt, och av godis blir man rund om magen. men är väl egentligen inget fel med att vara lite korvig i kroppen.. så länge man kan ha samma kläder så är det väl lugnt =)

har ingen frukost hemma, blir macka på skolan idag igen. ska snart sätta mig på cykeln och åka ner dit för att stänga in mig i ett grupprum tillsammans med lilla J.

längtar tills imorrn.. ♥

ha en bra dag.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback