- dream on, dream on..

finns inte så mycket att göra så här på kvällskvisten. 75% av familjen sover, och 25% är ute på galej.. och jag sitter här. frågan är dock ifall jag ska räkna in mig själv i familjen när jag pratar om "dom" och inte "oss".. hmm.. isf är det ju bara 60% som sover och 20% som är ute på galej.. aja, whatever =)

det jag skulle komma till är att jag har drömt nu igen.. hemnet - I löv it! =)

ett
"litet" hus.. som "bara" kostar 24.500.000 kr!!! herrejesus.


nej, blir nog till att sova här..

natti!

over and out*

saknar faktiskt...faktiskt

Kommentarer
Postat av: Elaine

läste du artikeln om att man kan bli berorende av sajter som hemnet och så... jag tror lätt du är en av dom! :p

Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/wendela/ledig/article3304031.ab



Jag hittade artikeln! "ÄR DU EN HEMNET-KNARKARE?" Läs den :p

2008-09-21 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback