- glad måndag

när jag klev av jobbet i lördags eftermiddag infann sig en trötthetskänsla som är svår att beskriva. det var en blandning av "åhsåsköntattvaraledig" och "jagärheltslutförattjagharslititsomenlitengrisochstädathyttersåattjagknapptorkarståpåbenen". så det var skönt att sätta sig på spårvagnen och åka hemåt. dock klev jag av i stan för att möta den där människan jag bor ihop med och som får mitt hjärta att säga dunkdunkdunkdunk. vi gick runt en sväng på stan och hamnade till slut på stadsteatern med två biljetter till en konsert med melissa horn (som vi var på igår). sen åt vi middag på vårat kvartershak, och det var väääldigt gott - smaskens med lite vin också =)
igår var en lugn dag, gjorde inte så mkt mer än konserten på kvällen, vilken var mysig.

idag är det måndag, och en ny vecka har börjat. dock ser dagarna rätt lika ut när man bara går hemma, så det kvittar ifall det är lördag eller måndag. nu hoppas jag dock på att de ska ringa och fråga ifall jag vill börja jobba lite innan mitt sommarschema sätter igång.
ska ta tag i mitt icke-träningsliv, och köpa träningskort.
sen titta på kamera, känna lite också kanske..

ha en fin dag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback