- jag ska ut på äventyr

att sitta hemma om dagarna är ju bara inte roligt, det fattar väl vem som helst. saken är bara det att det är otroligt tråkigt att göra saker själv. men jag är ju jag, och jag reder mig alltid! =)
idag ska jag ta mig till IKEA och införskaffa lite inredning till boet. kanske blir det köttbullar. ska ju på vattengympa ikväll så måste väl ladda upp riktigt med ordentlig mat =)

det känns att jag har utsatt kroppen för sånt den inte riktigt är van vid. yogan igår var grymt härlig, men svårt när man inte riktigt har full kroppskontroll. det var lite vingligt, men eftersom instruktören sa att det var bra att vingla, så kände jag mig rätt duktig.

nu är det dags för påklädnad av varmare tröjor, för det är inte speciellt varmt och skönt ute idag.
ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback