- solen lyser, himlen är blå..

och jag älskar att leva just såna här dagar. att kunna sitta ute och känna hur solen riktigt bränner på huden är bland det bästa man kan uppleva. sommaren är på väg mina vänner, och ingen är nog gladare än mig. jag har fasiken längtat efter sommaren sen i oktober.
hade en trevlig frukostdejt nere på stan, åt en macka och ett stort glas med te, och pratade en massa förstås. =)
sen blev det lunch med älskade och hans jobbarkompis, och så satte jag mig på spårvagnen hem.

tänkte gå ut på innergården och njuta lite mer av solen ett tag innan jag ska möta upp mitt hjärta som kommer från jobbet. ikväll blir en sån där mysig kväll som jag har längtat efter, bara jag och massa kärlek. underbart! ♥

vi hörs kanske senare, ha en fin fortsättning på dagen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback