- vår = regn?

jaha, det förstod man ju, att det här inte skulle bli några långvariga vårdagar.. regn idag, och ser ut som att det ska bli grått hela påsken också. läste inte jag nånstans att det skulle bli en solig påsk? va?! va?! va?! nån har ljugit.
här är det regnigt och grått, och helst vill jag inte gå ut.
dock är jag en väldigt snäll storasyster som har lovat min lillasyster att sätta mig på spårvagnen i nästan en halvtimme för att köpa hennes efterlängtade kamera. så jag måste ut i regnet. men jag ska inviga mina ljusgröna stövlar för året, det måste ju göra dagen lite bättre. det känns bättre iallafall.
frågan är när jag får köpa min efterlängtade kamera...hrmf.

hoppas det regnar på er andra också, det är mest rättvist så.
toodles*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback