- hur tidigt är tuppen uppe?

jag skulle vilja säga att något förfärligt har hänt idag, och jag gillar't inte!
dock har jag insett att jag måste börja gilla det, för nu har skolan börjat och då måste man gå upp så här tidigt. (ja, tidigt för mig, normal tid för er som annars alltid jobbar)

jag är ett lik. går jag i sömnen? vart är jag? är jag uppe med tuppen? när går tuppen upp?

nån har sagt att det är en vanesak - men det var nog ja. så..eh, ja, vänja sig var det.
ska snart gå till bussen, men först umgås med det där ♥ (det där hjärtat alltså, för er som inte förstår).

ha en fin dag*

HÄR trött är jag!!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback