- om jag kunde bli discplinerad och ta det på allvar

nu är det allvar igen. nu har jag gått och dragit benen efter mig sen i mitten av juli då jag först fick handen i skena och senare i gips.
gipset har jag gjort slut med och numera är jag fri att göra vad jag vill. typ diska.. kul. och duscha utan att ha handen inplastad, roligare.
skolan började idag, och jag längtar faktiskt riktigt mycket efter att få lära mig lite nya saker. det kommer bli ytterligare en utmaning att möta, men det blir skojigt det här. jag har längtat efter en "normal" vardag med vardagliga saker, som att gå till jobbet/skolan klockan åtta på morgonen, med matlåda i väskan och med en hemgång framåt fem. nu blir det nästan så. börjar skolan tio över nio varje dag och slutar senast fyra. finfint blir det!

sen är det ju det här med bloggen. man kan tro att jag har tröttnat på det. och det har jag, lite iallafall. det är tråkigt att inte kunna lägga 100% fokus på något man vill göra. jag har inte lagt 100% fokus för att jag inte har orkat. nu vill jag, och nu ska jag försöka igen. annars blir det väl byebye (som jag nog sagt några gånger tidigare - vilket ni, mina fem trogna läsare fått uppleva)..
men vi får se. disciplin åberg!

tror jag ska sova nu, men jag återkommer såklart imorrn =)
natti*

Kommentarer
Postat av: danial

Sex! Sex trogna läsare.

2009-08-18 @ 00:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback